Nogle firmaer bruger mange konsulenter, lang tid og en masse penge. Andre klarer sig med mindre - og får meget mere. Det er dem, der arbejder sammen med Eurosoft.
En stor grossistvirksomhed engagerede et stort konsulentfirma til at bygge et avanceret EDB-system. Det gik ikke så godt, og efter 2 år opgav man samarbejdet og kontaktede Eurosoft. Vi startede forfra, og på et halvt år og for en brøkdel af det oprindelige beløb leverede vi et velfungerende og mere omfangsrigt system. Forklaringen er den, at hvor andre forsøger at lave komplicerede løsninger på simple problemer, gør vi hellere det modsatte. Men det er kun en del af forklaringen.
Eurosoft's konsulenter bruger tiden på at skabe brugbare systemer. Ikke på at definere skrivebordsløsninger, der måske alligevel ikke bliver til noget, eller som ikke lever op til de forventninger, som du havde, da du besluttede dig for at gå igang.
Alle vores projekter foreslås altid gennemført efter Den Dynamiske Metode (Offensiv systemudvikling).
Bløde og hårde kompetencer
Udover teknisk kompetence og erhverserfaring har vores konsulenter et analytisk talent samt en god indlevelses- og abstraktionsevne. Vi kan se helheden, når andre stirrer sig blinde på detaljer. Vi besidder evnen til at sætte os ind i problemerne. Vi forstår, hvad du siger, og vi tør spørge "Hvorfor og Hvordan ?". Det er en kendsgerning, at jo flere gange disse spørgsmål stilles, jo bedre. Og sidst, men ikke mindst, er vi i stand til at levere løsninger, der lever op til dine ønsker og forventninger.
100 procents engagement
Vores konsulenter skal være loyale overfor de projekter, de har været med til at definere og planlægge. Men det skal vores kunder også. For at få succes skal begge parter føle et stærkt engagement. Vi skal være fælles om projektet. Tidsplaner og budgetter skal overholdes. Men ikke på bekostning af kvaliteten. Det er bedre at være tilfreds med resultatet end kun at være tilfreds med prisen. Vores konsulenter er 100 procent loyale og engagerede. Og de holder dig og dine medarbejdere oppe på mærkerne.