AfløserListen er udviklet for at fremme dialogen mellem virksomheder, der benytter afløsere/vikarer i det daglige arbejde og de afløsere/vikarer, der ønsker at stille deres arbejdskraft til rådighed.
Hovedformålet med AfløserListen er at mindske antallet af forgæves telefonopkald, når der skal tilkaldes en afløser/vikar.
Systemet har 2 brugertyper:
Administrator der kan
- Oprette afløsere.
- Se en liste med alle tilmeldte afløsere.
- Se hvilke arbejdstider (datoer og klokkeslæt) de forskellige afløsere kan tilbyde firmaet.
- Rette deres egne data (navn og adgangskode).
Afløsere/vikarer der kan
- Indsende tilmeldinger med arbejdstider (datoer og klokkeslæt).
- Rette deres egne data (navn og telefonnr. m.m.)
Prøv www.afløserlisten.dk og log på med "Demo" som firma-id og "Admin" som bruger-id og "admin" som adgangskode for at se administrationsfunktionerne. Log på med "Demo" som firma-id og "Anne" som bruger-id og "anne" som adgangskode for at se afløserfunktionerne.